miércoles, 11 de marzo de 2009

BUENOS AIRES BAJO LA LLUVIA

Doncs si, finalment aquesta és l'entrada...plovent, però encara que la pluja és poetica, ara em posaré prosaica i us explicaré les cosetes que m'han passat...coi, el blog es diu així, no?

Per començar us diré que he aterrat a casa el Diego i la Laura. Ell és d'origen francès (Gràcies Júlia, el teu cosi es fantastic, no hagués pogut anar a parar en millor lloc!) i ella és porteña total! Tenen un pist al barri de Nuñez, residencial i tranquil (lluny lluny del centre). Soparet d'ahir: pà amb formatge i pernil, amanida, vi català (a casa m'han dit que si vas de convidat és de ben educat portar alguna coseta) i una conversa estupenda sobre paisos, politica, idiomes, i teatre!!! Si senyors, la Laura és dramaturga i directora de teatre i ja m'ha planificat la setmana cultural, dijous al teatre i divendres també (a veure Lúcido de R. Spregelburg, per qui ho conegui...eh! Oriol!) i ja tinc un munt de llocs on fan cursos i ja m'ha agafat l'atac i ho vull fer tot: dansa, teatre, tango, bricolatge...bé, potser bricolatge pot esperar.

He dormit com un liró i avui he anat a passejar...osti que es gran tot això! Ara sóc a Palermo, un barri cèntric, de botigues i turistes...amb uns parcs preciosos (Dolça alucinaries), he dinat com una senyoreta i ara vaig a descobrir un lloc on fan cursos al carrer Corrientes, on m'han dit que hi ha llibreries precioses. Vull baixar a la Plaza de mayo, casa Rosada (Don't cry for me Argentina, ho intentaré Ingrid!) i si hi ha temps i energia San Telmo (el barri de Gràcia porteño). Toma ya!

Ah, canviant de tema: Moltes gràcies a tots els que em veu escriure missatges el dia que marxava i no vaig poder respondre. Merci a tothom pel recolzament!!!!!

Més noticies al mateix bat-blog a la mateixa bat-hora (o quan pugui!)

MMMMMUUUUUAAAA!!!!!!!!!!!!!

2 comentarios:

  1. ole ole ole mi niña (que lista que é)
    i jo tant cateta, aquien habrá salio esta niña??

    ResponderEliminar
  2. Boniqueta!!!!
    que guai saber de tu!
    ja et seguiré pel bloc...
    Molta sort, mereixes el millor.
    petonets pèlrojos
    Marineta

    ResponderEliminar